Äntligen!

 
Knorpet har upphört (för nu iaf) så jag skyndar mig och hoppas jag får ut min uppsatering innan datorn får för sig att vara tonårstrotsig igen!
 
Före jul var det en hel del beställningar som kom in, varav detta var en av dem:
 
 
Setet till en nyfödd var en kofta, mössa och byxor, men eftersom det fanns garn kvar och det altid är bra att ha (iaf enligt mig) gjorde jag ett par sockar också!
Beställaren blev nöjd. Det var också ett mönster på koftan jag inte prövat förut, att pröva nytt är alltid roligt och lärorikt!
Garnet är ett superwash ullgarn, vilket är bra, kan maskintvättas och ullen värmer bra såhär på vintern. :-)
 
 
Jag hittade också dessa söta knappar. Vad jag inte visste då var att det finns en katt i hemmet, så det var ju perfekt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0