Urban

 

Tiden går fort men samtidigt långsamt numera. Förvirringen är konstant närvarande, till större eller mindra skara, vilket gör det svårt att slutföra redan påbörjade projekt, samtidigt som jag för tillfället (hoppas jag) har svårt att hitta intresset att påbörja nya projekt, eller att överhuvudtaget handarbeta...
 
Urban var dock en rolig grej jag hittade i julas, tror jag det var, och han har blivit intorducerad med Otto och bott där sedan mars iår.
 
 
Stickad i vad som kan bara liknas med fleece, är han mjuk och kramgo, samt tvättbar i tvättmaskin.
Garnet var inte det mest lättjobbade med jag har arbetat med, men när slutresultatet blir såhär kan man inte annat än le och hålla med om att det helt klart var värt besväret!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0